HONDERD KEER AFSCHEID NEMEN

21 augustus 2018 - Amsterdam, Nederland

Nog drie nachtjes slapen … En dan vertrekken we. Maar dit avontuur is al meer dan een jaar geleden begonnen. Toen we vorige zomer terugkwamen uit Canada zijn we serieus gaan nadenken over de reis. Waarheen, welke route, welke vorm van transport? School, werk, huis, wat doe je ermee, wat mag en wat kan?

Inmiddels zijn we een stuk wijzer. Tickets geboekt, campers gereserveerd, inentingen gehaald (vanochtend de laatste, we zijn allemaal een beetje groggy), afspraken met  de verschillende scholen gemaakt, en de verzekering geregeld. Het huis is verhuurd aan een jong gezin, dat er hopelijk net zo van geniet als wij altijd doen.

Vandaag de verhuizers gehad en een groot deel van onze persoonlijke spullen laten opslaan. En de laatste hand gelegd aan het onderhoud dat je op de één of andere manier altijd pas gaat doen als je (tijdelijk) verhuist: lekkage opgelost, gordijnen gestoomd, schilders gehad, en al die andere dingen gedaan die je hoort te doen, maar waar je nooit tijd voor hebt.

Kortom, los van wat we mee gaan maken, wie we ontmoeten en wat we zullen zien is deze reis wat mij betreft nu al geslaagd: we hebben thuis een soort harde reset gemaakt. Onderhoud gedaan en al onze spullen uitgezocht. Wat de moeite waard was aangeboden via Marktplaats en tien keer naar de stort gereden. Herboren voel ik me ...

Maar het allerleukst was die honderd keer afscheid nemen. Want hoezeer we iedereen ook zullen missen, we realiseren ons als nooit te voren hoeveel leuke, lieve en gezellige mensen we om ons heen hebben. De meesten zullen we een klein jaar niet zien, maar we kijken nu al uit naar het weerzien bij terugkomst!

Chris

1. Vera schopman:
    21 augustus 2018
    Dat wordt echt een machtig verhaal........je schrijft nu al leuk! Op deze manier gaan we heerlijk méégenieten met jullie!
  2. Maaike:
    22 augustus 2018
    Echt wat super leuk!! Heel veel plezier samen! Ben benieuwd naar de verhalen.
  3. Maarten:
    22 augustus 2018
    Nog niet eens vertrokken maar leef nu al met jullie mee.
    Heel veel plezier samen en geniet van een prachtig avontuur! 😎😘
  4. Ans van Ommen:
    22 augustus 2018
    jeetje wat gaan jullie een geweldige tijd tegemoet !! gezond jaloers zijn wij.

Een hele goede reis en zullen jullie met veel plezier volgen !
  5. Carla Huisman:
    22 augustus 2018
    Geweldig om jullie avontuur zo te kunnen volgen!
    Hele mooie,fijne tijd gewenst!
  6. Sanne:
    Super. Heel veel plezier. Echt geweldig. Tc
  7. Nicole Werner:
    22 augustus 2018
    Ontzettend gaaf! En samen met de kinderen! Hier gaan ze jullie later heel dankbaar voor zijn. Heel veel plezier!
  8. Sylvia Boston:
    22 augustus 2018
    Oh wat een spannende ervaring en leuk om zo een beetje met jullie mee op reis te mogen. Geweldig! Ik wens jullie zoveel moois toe onderweg naar het onbekende, en zal het met veel plezier volgen. Veel liefs en hoop dat er de komende nachten enigszins geslapen kan worden hihi. Bon voyage lieverds! 🎊❤️
  9. Angelique, mama van Michiel:
    22 augustus 2018
    Een superboeiend wereldjaar. Geniet van alles wat jullie op jullie wegen zullen tegenkomen, ontdek nieuwe horizonten, veel nieuwe ontmoetingen zullen op jullie weg komen..... beleef, geniet, ..... een veilige reis en een behouden thuiskomst xxx
  10. Pam:
    ‘t wordt de reis van je leven x 5
    Dat nemen ze je nooit meer af.
    Veel plezier!
  11. Lenka Pollak:
    22 augustus 2018
    Geweldig! Heel veel plezier met jullie avontuur. Be safe. En bedankt dat we mogen meegenieten. Ik lees zeker graag mee 😉 Enjoy!
  12. Gerard Beltman:
    22 augustus 2018
    Wens jullie een super mooi avontuur toe!
  13. Leonie Huisman:
    22 augustus 2018
    Fantastische ervaring! Hele goede tijd en genieten!!
    Leuk dat we jullie mogen volgen!!
  14. Thelma & Vic Maris [family from Sylvan Lake, Alberta, CANADA]:
    23 augustus 2018
    We look forward to hear about your wonderful year-long adventure!!!
    Very excited for you all.....
  15. Tontje:
    Have a wonderful trip. Xx
  16. Thijs van Aken:
    23 augustus 2018
    Meeeeeeer van dit soort verhalen..
    Lieve Allemaal!
    Enjoy jullie waanzinnige avontuurlijke reis!
    Fijn dat we jullie kunnen volgen.
    XXX
  17. Jos Althuyzen:
    23 augustus 2018
    Heel veel plezier met deze prachtige reis
  18. Renie:
    23 augustus 2018
    Leuk om jullie te volgen! Veel plezier en geniet!!!!
  19. Yvonne Zeldenrust:
    23 augustus 2018
    Wens jullie een prachtige reis! Leuk om op deze manier met jullie mee te reizen.!
  20. Fred:
    23 augustus 2018
    Jullie heel veel plezier gewenst geniet en breng veel wijsheid weer mee naar nederland mirjam en fred
  21. Nicolene Nelson:
    24 augustus 2018
    Enjoy every moment!! I wish you all of the best and may you make unforgettable memories.
    Lots of love ♥️
  22. Janneke van Kooten:
    24 augustus 2018
    Heel erg veel plezier!!!! Geniet van alle mooie momenten en maak prachtige herinneringen!
  23. Rianne van der Heijden:
    24 augustus 2018
    Heel veel plezier samen van met en tijdens de reis van jullie leven!🍀🍀
  24. Marius en Hermien:
    25 augustus 2018
    Goede reis veel ontdekkingsplezier en kussen voor iedereen