Naam:
Foto’s:
829
Video’s:

Over ons

Fiventure.reislogger.nl bevat ons reisverslag. Ons is in dit geval Paulien & Chris, en drie kids: Loïs, Faya en Vince. We wonen in Amsterdam en hebben twee jaar geleden besloten een wereldreis te maken. Niet omdat het moet, maar omdat het kan. Paulien is even gestopt met marketen en communiceren bij Unikidz, Chris heeft 2,5 jaar als interimmer in het vastgoed afgerond, Loïs stopt even met puberen na haar jaar brugklas bij VOX, Faya gaat zich een jaar lang heel goed voorbereiden op haar laatste jaar bij Laterna Magica, en Vince heeft er vooral héél erg veel zin in. Zoals eigenlijk altijd in alles.

Over onze reis

Onze reis startte eind augustus 2018. We begonnen in Kenia, gingen door naar Zimbabwe en vervolgens naar Zuid-Afrika. Via Amsterdam vertrokken we daarna naar New-York. Inmiddels liggen Suriname, Aruba, Cuba, Costa Rica, Florida en Nieuw-Zeeland achter ons. Daarna hebben we nog heel veel gepland en niet gepland in het jaar dat we weg denken te blijven. Waarom we het doen? Omdat de wereld groter is dan IJburg, Amsterdam of Nederland. We willen met ons gezin zien wie er nog meer leven op deze wereld, hoe mensen met elkaar omgaan, hoe verschillend mensen zijn. Maar ook wat we als bewoners van deze wereld met elkaar delen. Niet om onze kinderen te leren wat ze moeten doen, wel om ze te laten zien wat er allemaal kan. Het is bijzonder dit samen, als gezin te mogen en kunnen meemaken. Waar mogelijk zullen we onze ervaringen met jou delen!

Bezochte landen

Wij hebben 22 landen (9%) bezocht:

Aruba, Australië, Botswana, China, Costa Rica, Cuba, Indonesië, Kazachstan, Kenia, Nederland, Nepal, Nieuw-Zeeland, Oezbekistan, Qatar, Singapore, Suriname, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zambia, Zimbabwe, Zuid-Afrika.